Kombinace médií SNOW – tištěného časopisu a on-line portálu – zasahuje bezkonkurenčně nejširší skupinu cílových příjemců – lyžařů, dohromady přes 1,5 mil. lyžujících jedinců!

Disponuje vybroušenou cílovou skupinou – žádná lyžařská informace nepřijde nazmar. Každá tematická, i reklamní informace je relevantní a přijímaná. Jako jediná lyžařská média programově a koncepčně oslovují oborové autority. SNOW je oficiálním mediálním partnerem všech rozhodujících institucí: Svaz lyžařů ČR, APUL, AHS, …


SNOW a SNOW.cz: 2x nejsilnější na lyžařském trhu!

Čtenářská skupina SNOW (71 tisíc čtenářů ročně dle Mediaprojektu) je bezkonkurenčně největší v ČR (vycházíme z porovnatelných údajů). Podobně portál SNOW.cz je v komplexu měřitelných údajů nejvýznamnějším českým lyžařským portálem s 1,5 mil. unikátními uživateli a 10 miliony zobrazených stran.

 

SNOW je

  • Prokazatelně nejprodávanější lyžařský časopis v ČR – všechny údaje jsou nezávisle ověřeny auditem prodaného nákladu u ABC ČR a zjištěny průzkumem Mediaprojekt.
  • Má exkluzivní distribuční kanály: APUL, SLČR, sportovní síť Sportisimo a specializované sportovní prodejny (tisíce časopisů, které by jinak adresáta možná nenašly)
  • Velmi oblíbený je časopis i díky akci skipas zdarma, kdy v každém časopisu je kupón na skipas do jednoho či více středisek zdarma nebo se zvýhodněním 1+1.
  • Synergické spojení s on-line portálem SNOW.cz, nejsilnějším lyžařským portálem v ČR, zajišťuje oslovení až 1,5 milionů uživatelů-lyžařů! Synergii podporují i tři aplikace pro chytré telefony (SNOW reporter, Vyber lyže, Vyber běžky) a další produkty jako časopis pro běžecké lyžaře NORDIC nebo portál Skipasomat.cz nabízející výhodné skipasy (100 tisíc návštěv za sezonu).
  • Velmi silná skupina předplatitelů (až 4 500) a jejich podpora (dárky v hodnotě předplatného – tzv. SNOWbony, zvýhodněné skipasy, karta SNOWcard)
  • SNOW tour je turné s desítkami akcí v horách, které přímo osloví tisíce lyžařů, další stovky se pak zúčastní redakčních kempů.
  • Aktivně využíváme sociální sítě (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter) a udržujeme si tak pravidelný kontakt s lyžařskou komunitou SNOW.
  • Výsledkem kontinuální, už více než 15 let trvající komunikace na všech platformách je věrná klientela (komunita)
  • Jedinečné propojení na oborové autority:
    1. Oficiální partner Svazu lyžařů ČR
    2. Oficiální partner Asociace profesionálních učitelů lyžování (v rámci partnerství dostává časopis každý člen asociace, resp. každý učitel lyžování, celkem cca 1 000 osob)
    3. Oficiální partner Asociace horských středisek
    4. Aktivní marketing (např. SNOW film fest ad.)