Kombinace médií SNOW – tištěného časopisu a on-line portálu – zasahuje bezkonkurenčně nejširší skupinu cílových příjemců – lyžařů, dohromady přes 1,5 mil. lyžujících jedinců!

Disponuje vybroušenou cílovou skupinou – žádná lyžařská informace nepřijde nazmar. Každá tematická, i reklamní informace je relevantní a přijímaná. Jako jediná lyžařská média programově a koncepčně oslovují oborové autority. SNOW je oficiálním mediálním partnerem všech rozhodujících institucí: Svaz lyžařů ČR, APUL, HS, AHS, …


SNOW & SNOW.cz: 2 x nejsilnější na lyžařském trhu!

Čtenářská skupina SNOW (až 75 tisíc čtenářů dle Mediaprojektu) je bezkonkurenčně největší v ČR (vycházíme z porovnatelných údajů). Podobně portál SNOW.cz je v komplexu měřitelných údajů nejvýznamnějším českým lyžařským portálem s 1,5 mil. unikátními uživateli a 10 miliony zobrazených stran.

 

SNOW je

  • Prokazatelně nejprodávanější lyžařský časopis v ČR – všechny údaje jsou nezávisle ověřeny auditem prodaného nákladu u ABC ČR a zjištěny průzkumem Mediaprojekt.
  • Exkluzivní distribuční kanály: APUL, SLČR, sportovní síť Sportisimo a specializované sportovní prodejny (tisíce časopisů, které by jinak adresáta možná nenašly)
  • Velmi oblíbený je časopis i díky akci Skipas zdarma, kdy v každém časopisu je kupón na skipas do jednoho či více středisek zdarma nebo se zvýhodněním 1+1.
  • Velmi silná součinnost a synergický efekt s portálem SNOW.cz – nejsilnějším lyžařským portálem v ČR s 1,5 miliony uživateli – lyžaři! Synergii podporují i tři aplikace pro chytré telefony (SNOW reporter, Vyber lyže, Vyber běžky) a další produkty jako časopis pro běžecké lyžaře NORDIC nebo portál Skipasomat.cz nabízející výhodné skipasy (100 tisíc návštěv za sezonu).
  • Velmi silná skupina předplatitelů (až 4 500) a jejich masivní podpora (dárky v hodnotě předplatného – tzv. SNOWbony, zvýhodněné skipasy, karta SNOWcard)
  • SNOWtour (desítky akcí v horách, tisíce přímo oslovených lidí) + redakční eventy (stovky lyžařů v osobním kontaktu)
  • Aktivní využívání sociálních sítí (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter) a udržování pravidelného kontaktu s lyžařskou komunitou SNOW
  • Kontinuální komunikace už cca 15 let na všech platformách print-web-sociální sítě (věrná klientela, komunita)
    1. Oficiální partner Svazu lyžařů ČRJedinečné propojení na oborové autority:
    2. Oficiální partner Asociace profesionálních učitelů lyžování (v rámci partnerství dostává časopis každý člen asociace, resp. každý učitel lyžování, celkem cca 1 000 osob)
    3. Oficiální partner Asociace horských středisek
    4. Aktivní marketing (např. SNOW film fest ad.)