Redakční recenze představuje typ služby, který nabízí významnou souhru mezi potřebami spotřebitelů (čtenářů) a inzerentů (prodejců recenzovaného zboží.) Vydavatelství garantuje nezávislé a odborné otestování produktu, textovou či video přípravu redakční recenze a její rozšíření s garancí zásahu na všech platformách – v tisku, online i na sociálních sítích.
Recenze nezávislou formou referuje zejména o novinkách a významných inovacích. Vedle tištěné formy na stránkách časopisu (SNOW, NORDIC) je standardně publikována i on-line na internetové platformě (SNOW.cz, NORDIC.cz, případně SKIALPUJ.cz a další). Recenze je vždy podpořena na socmédiích skupiny SNOW, kde garantujeme dosah u psaných recenzí 10 tisíc zobrazení (Facebook SNOW), případně 4 tisíce zhlédnutí u videorecenze.
- Bezpracná medializace a PR – stačí poslat produkt a jen se dívat
- Autorita autora a titulu = důvěryhodnost pro čtenáře
- Mimořádný poměr cena/efekt (recenze vnímáme jako plnohodnotný obsah, neúčtujeme reklamní marži)
- Multikanálové šíření – tisk, online, socmédia (široký zásah)
- Obsah i pro použití na vlastní socmedia, webové prezentace, e-shopy
Nezávislost a důvěryhodnost informace
Recenze je čtenáři vnímána důvěryhodně právě proto, že je tvořena nezávislým redaktorem. Vedle nezávislosti se pozitivně projevuje i odborná autorita titulu a autora samotného.
Jaký produkt recenzovat?
Ideální produktem pro recenzi je novinka, inovovaný produkt, nebo prostě zboží, do kterého vkládáte obchodní naděje… Čtenáře ale určitě zaujmou i neobvyklosti, zajímavé či inovativní koncepty, moderní technologie či tajné tipy. Typický čtenář časopisů a portálů skupiny SNOW je hladový po novinkách a produktech, které jsou „in“ a v duchu moderních trendů.
Kdo jsou recenzenti?
Recenzenti jsou většinou domovští, někdy pak externí autoři a odborní přispěvatelé redakce – vždy však lidé, kteří mají odborný mandát ten který produkt recenzovat. Jméno recenzenta je nedílnou součástí recenze a recenzent je ten, který osobně zaštiťuje kvalitu a objektivitu recenze.
Jaké je riziko, že recenze dopadne špatně?
I to se může stát. Poselství recenze ale předurčuje zejména sám recenzovaný výrobek – moderní výrobek většinou nenabízí příliš prostoru pro velkou kritiku. Každopádně dodavatel má vždy právo veta – vždy dostane text recenze k autorizaci, a pokud se nenajde oboustranně přijatelný konsensus ohledně vyznění textu, publikování recenze může odmítnout. (V tom případě má nárok na jinou reklamní službu v adekvátní ceně).
Logistika
Produkt bezplatně poskytne (zapůjčí) dodavatel (prodejce, dovozce…) ve smluveném termínu, bude mu vrácen bezprostředně po otestování (nebude-li domluveno jinak). U produktů, které jsou na testování v některém ohledu náročnější (například lyže), bude termín testování a publikace domluven individuálně a předpokládá delší předstih, případně proběhne na hromadných testovacích akcích redakce (typicky SNOWtest lyží) – takové hromadné testovací akce mají vlastní podmínky.
Redakce si vyhrazuje právo odmítnout zpracování recenze z kapacitních či organizačních důvodů.
Recenzi lze objednat zde hned teď online.
—
Ukázka recenzí o rozsahu na 1/1, resp. 2/1 strany v časopise SNOW:
Každá recenze v tisku je publikována, často v rozšířené verzi, i online na SNOW.CZ, resp. Bezky.net. Například výše uvedenou recenzi najdete zde. Recenze lze samozřejmě publikovat i v časopisu NORDIC