E-mailing

Rozeslání komerčního sdělení nebo nabídky zboží nebo služeb prostřednictvím e-mailového newsletteru.
SNOW disponuje aktivně aktualizovanou databází klientů vč. jejich souhlasu se zasíláním obchodních sdělení. Vesměs se jedná o předplatitele některého z časopisů skupiny SNOW, registrované uživatele portálů sítě SNOWmedia.cz anebo o čtenáře registrované na SKIPAS-ZDARMA.cz a SKIPASOMAT.cz.
SNOW pravidelně informuje své klienty o svých produktech formou e-mailové zprávy (zejména o nových vydáních časopisu, případně o novinkách na webu). V rámci tohoto newsletteru je možné zakoupit reklamní plochu v jejím záhlaví nebo zápatí.
Pravidelné informační zprávy se odesílají zpravidla v době expedice každého vydání časopisu SNOW – viz ceník tištěné inzerce.
Mimořádné newslettery jsou odesílány na vyžádání a obsahují jediný inzertní prostor. Lze je načasovat přesně podle přání klienta.

Podmínky pro e-mailing:
Cena: cena se odvozuje od aktuálního počtu aktivních příjemců.
E-mailing se standardně zasílá na plný počet adres v zákaznické databázi.
Podklady: min. týden před odesláním

 

Soutěž

Soutěž je atraktivní forma oslovení potenciálních zákazníků, která kombinuje PR článek a možnost výhry věcné ceny.
Soutěžní formulář bude sestaven dle požadavků klienta (otázky vám mohou pomoci získat zajímavá marketingová data a v neposlední řadě také přimět soutěžící o značce přemýšlet). Po skončení soutěže se účastnická databáze stává i vaším majetkem. Výherce určí nejpřesnější odpověď na tipovací otázku, aby soutěž proběhla v souladu s loterijním zákonem.

Podmínky soutěže:
– kompletní technickou realizaci soutěže zajišťuje provozovatel portálu
– organizátorem soutěže je zadavatel
– soutěž běží po dobu 14 dnů (pokud není domluveno s partnerem jinak) a je dostupná v sekci Soutěže
– kompletní realizace soutěže zahrnuje zpracování otázek a odpovědí, využití webového prostoru, zpracování a poskytnutí marketingových údajů účastníků soutěže zadavateli
– ceny do soutěže dodává zadavatel
– pokud není domluveno jinak, výhry zasílá soutěžícím zadavatel soutěže

 

PR článek

PR článek je moderní a účinnou formou propagace. Publikováním PR článku máte možnost nenásilnou, čtivou formou upozornit na konkrétní výrobek či službu. Hodnota článku spočívá i v budování tématických zpětných odkazů, které jsou důležitou součástí SEO (search engine optimization) aktivit.

PR článek se zpravidla velmi podobá vzhledem jiným článkům na daném portálu, obsahuje ale navíc i kontakt na firmu poskytující danou službu nebo výrobek včetně odkazů na webové stránky klienta. V článku mohou být umístěné fotografie, vložený přehrávač s videem ap. Délka článku není limitována.

Podmínky pro PR články:
– grafickou přípravu PR článků na základě podkladů (texty, obrázky, loga) dodaných inzerentem zajišťuje provozovatel portálu
– po dobu 7 dnů povede na PR článek odkaz z hlavní stránky portálu, po celou dobu je přístupný ze sekce Články
– články na portálech zůstávají minimálně 1 rok
– kapacita pro PR články je omezena – v průběhu jednoho týdne může být na jednom portálu publikováno nejvýše 6 PR článků