Milí partneři,

v rozrůstajícím se chaosu, do kterého společnost, zdá se, pomalu upadá společně s opatřeními ohledně C19, bychom Vás chtěli uklidnit, že Vaše již objednaná nebo realizovaná inzerce nepřijde kvůli snížené aktivitě obyvatelstva vniveč. Máme připraveny konkrétní kroky k tomu, aby inzerce byla co možná nejefektivnější a aby pokud možno zasáhla v průběhu sezóny ještě více čtenářů než dříve.

  • Časopisy vydané během podzimu budou – v případě jejich menší prodejnosti v síti novinových stánků – redistribuovány společně s pozdějšími vydáními. V praxi si tak čtenáři například s lednovým vydáním koupí ještě jedno nedávno vydané číslo, obě společně zabalená, a to za cenu jednoho aktuálního vydání.
  • V případě absolutního lockdownu se zavřenými obchody pozdržíme distribuci (a datum vydání časopisu) tak, aby časopisy nebyly na trhu v „mrtvém“ čase.
  • Předplatitelé časopisy standardně dostávají, přičemž zájem o předplatné na počátku vydavatelské sezóny překonal naše očekávání. Z toho lze odvodit, že se lidé na lyžování opravdu těší a připravují!
  • Inzerce v tištěném časopise nemá za účel okamžitě přivést lidi do obchodu, ale působit dlouhodobě ve smyslu udržení důvěryhodnosti a pozice značky. Dá se předpokládat, že si naši čtenáři budu kompenzovat své nákupní potřeby ihned, jak se hysterie zklidní a přejde v racionální debatu s reálným výhledem na lyžování.
  • Očekáváme, že letos budou utrácet peníze za lyžování a lyžařskou výbavu v první řadě zanícení lyžaři (zanícení vášní, nikoli covidem), lidi, pro které je lyžování víc než jen kratochvíle. Typicky tedy naši čtenáři.

Již jarní vlna pandemie ukázala, že lidé nejsou ochotni se svých sportovních koníčků vzdát, a přinesla i překvapivé obchodní zvraty. Nikdo nevíme, co bude za měsíc dva, ale není vůbec vyloučeno, jak si i my vroucně přejeme, že příchod mrazu a sněhová pokrývka vyvolají v lidech touhu vrátit se na lyže a aspoň na chvíli si vynahradit útrapy spojené s omezením běžného života. Jen ti, kdo nepropadnou panice, budou na tyto chvíle připraveni. I my proto zůstáváme v plné práci.

Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci i v těchto nepříjemných dobách.

Za redakci SNOW

Petr Socha, Radek Holub, Petr Havelka