Milí partneři,

v chaosu, do kterého společnost upadla společně s opatřeními ohledně C19, bychom Vás chtěli uklidnit, že Vaše inzerce nepřijde kvůli snížené aktivitě obyvatelstva vniveč. Provádíme konkrétní kroky k tomu, aby inzerce byla co možná nejefektivnější a aby pokud možno zasáhla v průběhu sezóny ještě více čtenářů než dříve.

  • Časopisy vydané během podzimu jsou – z důvodu jejich snížené prodejnosti v síti novinových stánků a sportovních prodejen – redistribuovány společně s pozdějšími vydáními. K lednovému vydání SNOW 129 je ve vybraných trafikách přibalen speciál SNOW 127 time, průvodce zimní dovolenou, a to za nezměněnou cenu. V první polovině února se v síti stánků objeví trojbalení čísel SNOW 124, 125 market a 126, opět za cenu jednoho jediného vydání. Prosincové vydání SNOW 128 zůstane v prodeji i během února.
  • Předplatitelé časopisy standardně dostávají, přičemž zájem o předplatné na počátku vydavatelské sezóny překonal naše očekávání. Lidé na lyžování opravdu těší, leč zatím jim nezbývá než si vystačit převážně se čtením.
  • Inzerce v tištěném časopise nemá za účel okamžitě přivést lidi do obchodu, ale působit dlouhodobě ve smyslu udržení důvěryhodnosti a pozice značky. Dá se předpokládat, že si naši čtenáři budu kompenzovat své nákupní potřeby ihned, jak se průběh epidemie zklidní.
  • Je zřejmé, že letos utrácejí peníze za lyžování a lyžařskou výbavu v první řadě zanícení lyžaři (zanícení vášní, nikoli covidem), lidi, pro které je lyžování víc než jen kratochvíle. Typicky tedy naši čtenáři.

Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci i v těchto nepříjemných dobách.

Za redakci SNOW

Petr Socha, Radek Holub, Petr Havelka


A co na to odborníci v reklamě? Přečtěte si jejich názor v článku na seznamzpravy.cz.