Časopis není izolovaný projekt. Je to dlouhodobě rostoucí organismus, kterému se daří podle toho, jak se o něj pečuje. Záleží i na půdě, na tom, kolik dostane vláhy a sluneční energie, na času, který dostane, aby se mohl rozrůst, ba dokonce na lásce jeho zahradníků. Podle toho potom rodí čtenářské (a inzertní) ovoce. Jak o svůj strom pečujeme my?
Vedle oné neviditelné energii, které mu denně věnujeme, se snažíme stimulovat jeho růst i dalšími synergiemi. Zde je přehled těch jedinečných, které snad explicitně spoludefinují pozici SNOW jako jasného lídra trhu.
Portál SNOW.cz
Je suchá pravda, že tištěné médium dnes nemůže existovat bez toho, aby mělo vlastní funkční kanál ve virtuální světě internetu. SNOW.CZ je tím nejefektivnějším hlasatelem existence tištěného SNOW, protože jde o nejnavštěvovanější oborový kanál (letos vykázal téměř milión unikátních uživatelů, resp. zařízení). Na SNOW.CZ propagujeme papírový časopis všemožnými způsoby, jen například loňská bannerová kampaň (vyjížděcí banner typu rollband) oslovila 379 588 unikátních zařízení (zjednodušeně lyžařů), z nichž 33 281 na banner kliklo a dostalo se přímo k nabídce předplatného.
Časopisy NORDIC a SWISSmag
I celá série dalších projektů má stimulují efekt na SNOW. Například existence časopisu NORDIC pro běžkaře, o SNOW se ale pravidelně dozvídají i čtenáři SWISSmagu.
Skipasomat
Silnou přitažlivost lyžařů vykazuje i portál na prodej zlevněných skipasů Skipasomat, jehož nabídky se přednostně zobrazují právě předplatitelům SNOW.
Skipas zdarma ve SNOW
Podle toho, jaks se využívají naše skipasy zdarma, víme, jak silně stimulují prodej časopisu. Na jediné středisko se jich využije až tisíc. Celkem jsme letos díky skipasu zdarma přivedli do středisek 6 367 živých lyžařů.
Díky všem těmto komunikačním kanálům dnes disponujeme udržovanou databází 56 tisíc lyžařských e-mailových adres, které opět využíváme ke komunikaci prostřednictvím našich newsletterů.
Mobilní aplikace
Nejme pasivní ani na poli mobilních aplikací, přinesli jsme již celkem tři: Vyber lyže, Vyber běžky a zejména SNOW reporter, která přispívá k budování naší komunity nejsilněji.
Vlastní akce SNOW na sněhu
Již od zrodu SNOW jezdíme na sníh a pořádáme lyžařské akce, které přinášejí specifické přidané hodnoty, například testy lyží, ale podobně jsme například tři roky organizovali mezinárodní mistrovství ČR ve freeridu. V posledních letech letí naše dětské kempy, kde se jen letos otočilo na 200 lidí. Atp. Za 15 let existence jsme se osobně nikoli jen letmo potkali se stovkami až tisícem živých lyžařů, z nichž s mnohými udržujeme kontakt dodnes. Ani tato synergie, virální reklama není zdaleka zanedbatelná. Více o jednotlivých akcích se dozvíte na těchto webech: SNOW kid kemp, SNOW fest, Dark SNOW Monínec (SNOWtest je akce neveřejná). Samostatnou kapitolou je pak sněžný cirkus SNOW tour, který v sezóně objede na 40 lyžařských středisek v ČR a SR.
A další
Samolepky: Za poslední dva roky jsme rozeslali přes 20 tisíc samolepek SNOW na auta (více zde).
SNOW film fest: Unikátní filmový festival, který putuje po více než 120 městech ČR a desítkách slovenských měst. Jméno i logo našeho časopisu nese v názvu 4 roky – takto exkluzivně osloví další desítky tisíc diváků konkrétní cílové skupiny.