Lyžařovo jaro a léto – příloha společná pro časopisy Nordic a SNOW
Příloha SNOW active se stává tradičním prvkem posledních čísel sezóny časopisů SNOW i Nordic a přináší témata zaměřená na sporty, na něž lyžaři stočí své zájmy po skončené zimní sezoně. Typicky jde o všechny formy cyklistiky, aktivity v horách a horských resortech, lyžování simulující sporty jako in-line bruslení, tréninkové aktivity, ale i méně populární a trendy činnosti jako například paddleboarding. Cíl vydání je zřejmý: zajistit lyžařům inspiraci a udržovat je informované i pro nezimní období.
Příloha SNOW active oslovuje nejen čtenáře SNOW, ale bude součástí i posledního vydání časopisu NORDIC. Zasáhuje tak obě cílové skupiny lyžařů, a tedy osloví prakticky všechny aktivní sportovce rekrutující se z nejzanícenější lyžařské komunity.
Výhody cílové skupiny:
- Čtenáři časopisů jsou ti nejzanícenější (nejvíce utrácející) aktivní sportovci, ale zároveň opinion lídři čili moderátoři trendů
- Všichni lyžaři (snad na vzácné výjimky) jsou aktivními sportovci i v létě, přičemž vzhledem k ne-sněhovým sportům často nejsou indoktrinováni jinými odbornými médii (například aktivně provozují cyklistiku, ale již v ne takovém modu,aby si kupovali cyklistické časopisy)
- Lyžování je finančně nejnáročnější masově provozovaný sport, lyžaři proto logicky patří mezi vysoce bonitní cílovou skupinu
Předpokládaný rozsah SNOW active je 48 až 64 stran.
82 % cyklistů, 76 % turistů…
Proč oslovovat lyžaře s nabídkou produktů pro letní sporty? S jakým sportem se nejvíce identifikují? Jaké zdroje informací čerpají?
Letní chování čtenářů-lyžařů mapovala naše anketa z jara 2018, kterou důkladně vyplnilo přes 700 respondentů. Zde jsou otázky a odpovědi zaměřené na jejich letní aktivity.
Jaké další aktivity provozují čtenáři SNOW vedle lyžování?
Nejvíce lyžařů, 82 %, je zároveň i cyklistů. 76 % respondentů provozuje turistiku, kolem 30 % běhá a věnuje se vodním sportům.
Jaké čtou čtenáři SNOW další časopisy
Respondenti ankety SNOW sledují i časopisy z jiných sportů, nejvíce ze 14 % cyklistické. 7 % sleduje magazíny o horolezectví a outdooru, ostatní méně než v 5 %.