Lyžařovo jaro a léto 2019

Příloha Active bude součástí nejen časopisu SNOW, ale i Nordic. Osloví tak dvě cílové skupiny aktivních sportovců najednou.

Vydání SNOW active navazuje na dosavadní tematické bloky zaměřené na sporty, na něž lyžaři stočí své zájmy po skončené zimní sezoně. Typicky jde o všechny formy cyklistiky, aktivity v horách a horských resortech, lyžování simulující sporty jako in-line bruslení, tréninkové aktivity, ale i méně populární a trendy činnosti jako například paddleboarding. Cíl vydání je zřejmý: zajistit lyžařům inspiraci a udržovat je informované i pro nezimní období.

Příloha SNOW active oslovuje nejen čtenáře SNOW, ale bude součástí i posledního vydání časopisu Nordic. Zasáhne tak obě cílové skupiny lyžařů, a tedy osloví prakticky všechny aktivní sportovce rekrutující se z nejzanícenější lyžařské komunity.

Výhody cílové skupiny:

  • Čtenáři časopisů jsou ti nejzanícenější (nejvíce utrácející) aktivní sportovci, ale zároveň opinion lídři čili moderátoři trendů
  • Všichni lyžaři (snad na vzácné výjimky) jsou aktivními sportovci i v létě, přičemž vzhledem k ne-sněhovým sportům často nejsou indoktrinováni jinými odbornými médii (například aktivně provozují cyklistiku, ale již v ne takovém modu,aby si kupovali cyklistické časopisy)
  • Lyžování je finančně nejnáročnější masově provozovaný sport, lyžaři proto logicky patří mezi vysoce bonitní cílovou skupinu

Předpokládaný rozsah SNOW active je 48 až 64 stran.

82 % cyklistů, 76 % turistů…

Proč oslovovat lyžaře s nabídkou produktů pro letní sporty? S jakým sportem se nejvíce identifikují? Jaké zdroje informací čerpají?

Letní chování čtenářů-lyžařů mapovala naše anketa z jara 2018, kterou důsledně vyplnilo přes 700 respondentů. Zde jsou otázky a odpovědi mířící na jejich letní aktivity.

Jaké další aktivity provozují čtenáři SNOW vedle lyžování?

Nejvíce lyžařů, 82 %, je zároveň i cyklistů. 76 % respondentů provozují turistiku, kolem 30 % běhá a provozuje vodní sporty.

Jaké čtou čtenáři SNOW další časopisy

Časopisy z jiných sportovních oborů sledují respondenti ankety SNOW nejvíce ze 14 %, a to časopisy cyklistické. 7 % sleduje magazíny o horolezectví a outdooru, ostatní pak už klesají pod 5 %.