Zkrácení sezóny a epidemiologická přestávka byla příležitostí pro přípravu další modernizace časopisu SNOW. Čtenáři, ale i inzerenti mohou očekávat změny, které – podle předpokladů nás tvůrců – opět zatraktivní časopis, a to zejména pro stránce vizuální.

Jsme si vědomi, že funkce médií se s proměnami doby dynamicky posouvá, a tištěná média, obzvláště exkluzivní specializované hobby časopisy, slouží stále méně ke zjišťování praktických informací, ale nabývají více a více rekreační funkci. 

Je inzerce na papíře retro? 

V době karantény se tento trend ukázal v plné podobě: lidé se těšili, až po svém těsném (pracovním) styku s displejem konečně odloží či vypnou elektronické zařízení a vezmou si do ruky knihu nebo časopis. Když se vžijeme do těchto jejich chvil, ozřejmí se i dnešní význam tištěné inzerce: působí na člověka v klidné chvíli, mírně, harmonicky s tématem, který čtenář právě vyhledává, nenásilně – a protože se v časopisu nelistuje pouze jednou, působí opakovaně. Navíc jeden časopis projde rukama nikoli jednoho, ale více čtenářů, obvykle se udávají čtyři a šest čtenářů na jeden prodaný výtisk. V případě SNOW to potvrzuje průzkum Media Projekt, odhadující jeho zásah až na 99 000 čtenářů ročně. 

Harmonizace obsahu a formy

Podobně uvažuje i redakční tým – stále více se orientujeme na hledání nových a zajímavých témat, která čtenáře potěší nejen obsahem, ale i formou. Právě vylepšení formy a vizuální stránky bylo hlavním motivem posunu celého konceptu SNOW 4.0. Změna se dotkne i nabízené inzerce: vyjma speciálů již nebudeme nadále nabízet produktovou inzerci a reklamní články v rozsahu menším než jedna strana, protože právě tyto formáty měly na vizualitu časopisu negativní vliv. 

Nová podoba speciálů Market a Time

V souvislosti s touto změnou dojde k významným inovacím v rámci našich speciálních vydání. Obě se nové otevřou i běžkařům a jejich tématům, přičemž přijdou do schránek předplatitelům nejen SNOW, ale i NORDICu. Tato „hybridní“ vydání tak získají nový inzertní potenciál. 

SNOW Market (s hlavičkou Lyže 20/21) se stane průvodcem nákupu všech lyžařů, tedy představí trh nejenom pro sjezdaře, ale i běžkaře. Odpadne naopak Supertest, který se kvůli koronavirové krizi nerealizoval. SNOW Time (s hlavičkou Na lyže! 20/21) bude zaměřen na tipy na zimní dovolenou, opět jak sjezdařskou, tak nově pro lyžaře-běžce. Nově přibude i téma módy: účelem je do tohoto vydání koncentrovat novinky ze světa lyžařského oblečení, opět jak pro běžkaře, tak sjezdaře. Tematičtí inzerenti dostanou výrazné slevy na reklamní články vztahující se na daná témata (lyžařská výzbroj/destinace a móda), a tedy možnost reprezentativně komunikovat s veřejností za dostupných cenových podmínek. 

Produktová inzerce 20/21

Produktová inzerce zůstane nadále v nabídce pouze u zmíněných hybridních speciálů. Ve vydání Lyže (Market) bude tematicky omezena takto: lyže, boty, vázání, lyžařské brýle, přilby, chrániče, hole, vosky a přípravky na přípravu lyží, jak pro sjezdovky, tak běžky. Ve speciálu Na lyže! pak bude možnost inzerovat produkty „měkké“, tedy veškerou módu, oblečení a doplňky jako rukavice, batohy apod. V obou vydáních budou inzerované produkty umístěny v rámci patřičné tematické sekce. 

Zjistěte více o produktové inzerci a tematických slevách!

Speciální hybridní vydání SNOW (sjezd i běh na lyžích) – výhody pro inzerenty

  • Širší zásah, přesto stále velmi přesná cílová skupina
  • Relevance s tématem – vhodné prostředí pro komerční sdělení
  • Tematické slevy na PR články – jedinečný poměr ceny inzerce a výkonu
  • Možnost produktové inzerce
  • Delší přítomnost titulu na trhu

Kompletní harmonogram časopisu SNOW najdete zde!