Vydání SNOW market, průvodce trhem lyžařova hardware, vychází již prakticky od počátků SNOW v původní koncepci. Kdysi jsme kladli důraz na plné pokrytí vybraných produktů a značek na trhu, aby čtenář držel v jediném výtisku vše, co je na trhu přítomno. Po dvaceti letech rozvoje internetu jsme se letos rozhodli tento původní koncept inovovat, opustit cestu kvantity a soustředit se více na nosné produkty a značky českého a slovenského trhu.
SNOW market měl ještě loni ambice být jakýmsi katalogem všech existujících lyžařských značek. Vzhledem k dnešním možnostem internetu ale máme zato, že tento typ informace už v tištené formě neobstojí. SNOW market se tak stane spíše souhrnem novinek a aktuálních zajímavostí a nástrojem k inspiraci.
Od sezóny 2022/23 je SNOW market řazen v jiné struktuře než dříve, k obsahu i formě se mohou vyjádřit i samostatné firmy, které vědí, co je v jejich produktové portfoliu nejdůležitější. Dovozci a výrobci zároveň mohou ovlivnit i rozsah svých prezentací podle níže uvedených podmínek.
Rozsah i obsah si volí inzerent
Obsah připravuje redakce na základě informace od inzerenta (kdo chce, může si dodat vlastní text, který redakce podrobí editaci). Základ textu může vzniknout na osobní schůzce, korespondenčně nebo prostřednictvím vyplněného formuláře.
Příspěvek o značce může obsahovat:
- úvod do filozofie značky
- základní soupis aktuálních novinek
- další zajímavé produkty, koncepty nebo technologie
- tabulku vybraných nebo všech lyží
- produktovou inzerce
- odkazy na recenze a videorecenze na SNOW.cz
Konkrétní skladbu příspěvku si inzerent volí sám s tím, že je omezen rozsahem vybrané prezentace.
Rozsahové minimum je ½ strany, maximum není stanoveno – lze tedy například využít třeba po dvou stranách na prezentaci sjezdového, skialpového i běžkařského vybavení.
Pro inzerenty zdarma
Pravidelní inzerenti získávají prezentaci odpovídající výši celkového inzertního objemu jako bonus zdarma – bližší informace o cenových podmínkách získáte na vyžádání.
Rozšířené služby on-line
V rámci připraveného obsahu nabízíme i jeho další mediální zhodnocení na online platformách SNOW.cz. Prezentace kolekce může být nadále rozšířena na dalších kanálech SNOW: samostatně publikována jako článek na SNOW.cz a zároveň podpořena na Facebooku SNOW.cz, a také rozeslána jako newsletter na 50+ tisíc stránek.
Obě výše uvedené služby jsou za příplatek, ale výše ceny je stanovena atraktivně tak, aby umožnily maximalizovat dosah připraveného obsahu (nezahrnuje reklamní marži).
Struktura časopisu
Úvod, redakční část, obecné články na téma materiál, prezentace značek:
- Sjezdové lyžování a skialp – značky, abecedně podle značek hardware (lyže, boty, vázání) pro sjezdové lyžování včetně produktové inzerce
- doplňky – prezentace doplňkových produktů – přilby, brýle, hole, chrániče, doplňky
- produktová inzerce přilby, brýle, hole, chrániče, doplňky, skialpové přilby, batohy, lavinová výbava, lezecká výbava, pásy, hole, brýle…
- Běžky – opět značky abecedně, hardware (lyže, boty, vázání) pro běžecké lyžování včetně produktové inzerce
- doplňky – prezentace doplňkových produktů – hole, servisní materiál a vosky, brýle…
- produktová inzerce – hole, servisní materiál a vosky, brýle…
Formuláře k vyplnění
Pokud chcete využít možnosti našich formulářů na sběr dat, níže najdete linky na jednotlivé formuláře podle daných segmentů a produktů. Cílem formuláře je zajistit, aby redakce nezapomněla na žádnou informaci, která je pro vás obchodně důležitá. Formulář tak do určité míry nahrazuje rozhovor s redaktorem a cílí zejména na značky, s nimiž není redakce v úzkém kontaktu.